A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Ковалівська об'єднана територіальна громада
Вінницька область, Немирівський район

ДНЗ Дзвіночок с.Ковалівка

    За 33 роки педагогічної діяльності в нашому дошкільному навчальному закладі  «Дзвіночок» с. Ковалівка створено свій стиль, традиції та особливості організації навчально-виховного процесу.

  На 01січня 2017 року трудовий колектив складається з 20 осіб, з них: педагогів -8; помічників вихователя - 4, медична сестра старша - 1, обслуговуючого персоналу - 7 . Серед 8 педагогічних працівників: з вищою освітою - 7, із середньою спеціальною - 1.

      У дошкільному навчальному закладі   працюєють два вихователі зі званням «Вихователь-методист»,які видали методичні посібники для вихователів ДНЗ.

 Вищу категорію мають два педагоги , « спе­ціалістів» - 6.

      На основі систематизації, узагальнення досвіду педагогічним колективом дошкільного закладу розроблена «Концеп­ція розвитку освітнього закладу  «Дзвіночок» с Ковалівка, яка включає такі програми: «Малятко - здоров'ятко» та «Дитина».

    Наша мета - формувати в дітей знання, вміння, навички та впроваджувати в практику активного набуття кожною ди­тиною досвіду участі у власному та громадському житті.                         

Дошкільний навчальний заклад «Дзвіночок» здійснює свою діяльність відповідно до законів України «Про освіту» та «Про дошкільну освіту», Статуту дошкільного навчального закладу.

   Колектив дошкільного навчального закладу працює над проблемною темою: «Розвиток особистості шляхом ознайомлення з природою та пошуково-дослідницької діяльності» та над збереженням належного розвивального середовища.

   Педагогічний колектив втілює в життя державну політику в галузі освіти, а саме:

відбувається реалізація державної програми розвитку дітей дошкільного віку «Дитина».

    Пріоритетне завдання колективу ДНЗ «Дзвіночок» - забезпечення сприятливих умов та позитивної психологічної атмосфери для розвитку кожної дитини. Для цього постійно оновлюється матеріально-технічна база внутрішніх приміщень закладу.  В 2010 році встановлено автономне епектричне опалення,що дало змогу дотримуватись відповідного температурного режиму . За сприяння сільського голови Верховода В.В.:

 - в 2011– 2012 роках  було проведено реконструкцію водогону та каналізаційної системи, проведена заміна сантехніки по всій установі, по  всіх групах встановлено  бойлери, які забезпечили  установу гарячою  водою;

-  замінено 40 дерев яних вікон на енергозберігаючі;

 - в 2013 році встановлено двоє вхідних дверей та проведено капітальний ремонт підлоги в ігровій кімнаті ясельної групи;

- в 2015 році закуплено 12 столиків для дітей 1 класу,  проведено   ремонт  харчоблоку і закуплено електроплити з духовими шафами;

- в 2016році проведено капітальний ремонт підлоги в спальні 1 класу;

- придбано 20 матраців для дітей ясельного віку,80  комплектів постільної білизни,

140 рушничків та45 покривалець.,

 -20 стільчиків для дітей ясельного віку та 12 столиків для дітей старшоговіку.

- викопано криницю для забезпечення установи питною водою.

 За рахунок благодійної допомоги батьків придбано  меблі для  розвивально – ігрового середовища для всіх вікових та для куточків усамітнення.    

      В дошкільному навчальному закладі є можливості для навчання, виховання та оздоровлення дошкільнят.

   Будівля дошкільного закладу знаходиться в центрі села, огороджена зеленою зоною та парканом. На території є квіт­ники, газони, насаджені дерева та кущі. В належному стані знаходяться спортивний та ігрові майданчики.

Велика увага приділяється організації правильного харчування дітей раннього та дошкільного віку, забезпеченню асор­тименту продуктів відповідно до перспективного меню на декаду (осінньо-зимовий, весняний, літній оздоровчі періоди), технології та

якості приготування страв, організації харчування в групах. В дошкільному закладі з 10.5 -годинним пере­буванням дітей триразове харчування. Щодня ведеться аналіз харчування, а в кінці тижня сестра медична старша дошкільного навчального закладу О.В.Коваль проводить корекцію харчування з метою його покращення.

      Дошкільний навчальний заклад  «Дзвіночок» реалізує державний, обов'язковий для всіх дошкільних закладів зміст освіти, зафіксований у Базовому компоненті дошкільної освіти, у якому зведено норми і положення, що визначають державні вимоги до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дитини 6 (7) років; сумарний кінцевий показник набутих дитиною компетенцій  перед її вступом до школи.

   Червоною ниткою через усю навчально-виховну роботу проходить принцип інтеграції, комплексності, який спрямований на індивідуалізацію освітнього процесу, підсилення тенденції особистісно орієнтованої, гуманістичної  моделі виховання, соціалізацію дошкільників, що допомагає педагогам бачити в кожній дитині індивідуальність і забезпечувати умови для росту її компетенції  у відповідності з вимогами  Програми розвитку дитини дошкільного віку «Дитина»

   Робота з дошкільнятами здійснюється на заняттях та в повсякденному житті. Впроваджуючи інноваційні технології в практику роботи з дітьми, педагоги дошкільного закладу проводять тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані заняття в залежності від основних ліній розвитку програми «Дитина», обраного напрямку, що забезпечує високу продуктивність діяльності дітей. Під час таких занять діти розкуті, емоційні, сприймають і вирішують різноманітні пізнавальні та проблемні завдання, активно відповідають на запитання, можуть самостійно робити висновки та узагальне-

ння висловлюють свої думки.

   Робота в повсякденному житті включає ігрову діяльність, самостійну художню діяльність, дитячу творчість, виставки дитячих робіт, концерти, розваги, хвилинки милування природою, гурткову роботу. В дошкільному закладі працюють гуртки:  «Веселий етикет » (керівник Вівтоненко Т.В..), «Умілі рученята» (ке­рівник  Магденко В.М..).

     У дошкільному навчальному закладі навчально-виховний процес має екологічну спрямованість, про що свідчать такі факти: на території дошкільного закладу створено екологічну стежину; діти систематично беруть участь у годуванні птахів у зимовий пе-ріод, бережуть рослинні насадження на території дошкільного закладу. В дошкільному закладу було організовано та проведено операцію «Птахи рідної землі», в якій прийня-ли участь педагогічні працівники дошкільного закладу, діти та їхні батьки. Протягом місяця з вихованцями всіх вікових груп проводились тематичні заняття, бесіди, спосте-реження за птахами. З батьками проведено консультації «Як виготовити годівничку та шпаківню», «Виховання в дітей бережного ставлення до птахів». Під час операції про-ведено акції «Годівничка» та «Шпачок».  Було виготовлено годівнички та вивішено їх на деревах по території дошкільного закладу після розваги «Пташок зустрічаємо з теплого краю». Під час місячника було організовано виставки дитячих малюнків «Птахи мого краю» та поробок птахів з природного та покидькового матеріалів «Цей дивний птах - такий, як казка». Активну участь в яких прийняли вихователі середньої групи  зі своїми вихованцями та батьки вихованців.. Педагогічні працівники прийняли участь у виготовленні папки «Птахи рідної землі», де зібрано та впо­рядковано вірші, загадки, прислів'я, приказки, прикмети, скоромовки, ігри, спостере-ження, фізкультхвилинки про птахів.

      Колектив дошкільного закладу пропагує серед батьків здоровий спосіб життя через групові та індивідуальні бесіди, консультації, папки-пересувки, ширми, спортивні свята та розваги.

   Залучаємо батьків до активної участі в заходах, що проводяться в дошкільному закладі, які передбачають співробіт­ництво, співтворчість вихователів, дітей і батьків. Наприклад, батьки приймали активну участь в проведенні місячника «Птахи мого краю», готуємо свята, розваги, виставки. Проводимо спільну господарську діяльність: ремонти групових кімнат, цільову допомогу.

   В усіх вікових групах естетично оформлені куточки для батьків, в яких представлені такі матеріали: режим дня відпо­відної вікової групи, розклад занять, меню, «Що ми вивчаємо», поради батькам, «Вітаємо», оголошення, виставки дитячих робіт із зображувальної діяльності, ліплення. В кожній віковій групі на кожну дитину оформлені портфоліо, де зберігаю­ться дитячі роботи з малювання та аплікації протягом перебування дитини в дошкільному навчальному закладі.

   Батьки всіх вікових груп приймають активну участь в підготовці дитячих костюмів для свят та розваг.

   Щоб ознайомити батьків із системою та організацією життя дітей в дошкільному навчальному закладі, згідно річного плану роботи щомісячно плануються дні відкритих дверей.

  Батьки всіх вікових груп прийняли активну участь в акції «Подаруй садочку книгу»  у виготовленні книг для дітей своїми руками.


« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: На Вашу думку, найкращим місцем для розташування спортивного комплексу, до складу якого увійдуть вуличні тренажери, є:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь